Opiekun: Jan Kowalski
tel: +48 600 700 800
Kontakt
O nas
Zaloguj
Makaron

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I KORZYSTAJ Z SUPER PROMOCJI!

  • Wszystkie kategorie
  • Makarony Polskie
  • Novelle
  • Sorenti
  • SO FOOD
  • Stoczek Natura
  • Męska Rzecz
  • HoReCa
  • Inne
Koszyk
Kategorie
Makarony Polskie
Makarony Klasyczne
Makarony Jajeczne
Makarony Polskie Kuchnie Świata
Novelle
Makarony Warzywne
Makarony jajeczne
Makarony Pełnoziarniste
Makarony Funkcjonalne
Tortellini
Sorenti
SO FOOD
dania na tacce
dania w miseczce
Doypack
Stoczek Natura
Męska Rzecz
Dania w Puszce
HoReCa
Makaron
Inne
BHP
Farby i lakiery
Oświetlenie
Prowadzenie instalacji
Przwody
Wózki widłowe
Promocje
Nowość
Outlet
Pomoc
Darmowa dostawa Wysyłka w 24h Ponad 4000 produktów
  • Wszystkie kategorie
  • Makarony Polskie
  • Novelle
  • Sorenti
  • SO FOOD
  • Stoczek Natura
  • Męska Rzecz
  • HoReCa
  • Inne
Logo One
Profesjonalna platforma
B2B eCommerce
  • Makarony
    Makarony Polskie
    • Makarony klasyczne
    • Makarony jajeczne
    Pokaż wszystkie
    Novelle
    • Makarony pełnoziarniste
    • Makarony warzywne
    • Makarony funkcjonalne
    • Tortellini
    Pokaż wszystkie
  • Dania gotowe
    SO FOOD
    • Dania na tackach
    • Dania w miseczkach
    • Dania w doypackach
    Pokaż wszystkie
    Męska rzecz
    • Dania w puszczce
    Pokaż wszystkie
    Stoczek natura
    • Dania w słoiku
    Pokaż wszystkie
  • HoReCa
    Makaron DURUM
      Makaron razowy
      Makaron pszenny
    • Vending
    • Inne
    • Promocje
    • Nowości

    Regulamin

    REGULAMIN PLATFORMY DOSTĘPNEJ POD ADRESEM ………………

     

    § 1 

    POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Platforma internetowa (sklep internetowy) dostępna jest pod adresem …………………… i prowadzona jest przez spółkę pod firmą Makarony Polskie S.A., adres: ul. Podkarpacka 15A, 35-082 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000212001, NIP: 8133278856, REGON: 691674708. 
    2. Dane kontaktowe Usługodawcy:
      1. adres korespondencyjny: Makarony Polskie S.A., 35-082 Rzeszów ul Podkarpacka 15a
      2. adres e-mail: biuro@makarony.pl
      3. nr telefonu: (+48 17) 875 30 27 – możliwość kontaktu w dni robocze (tj. w dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo uznanych w Polsce za wolne od pracy) w godzinach od 8.00 do 16.00 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora).
    3. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z platformy internetowej (sklepu internetowego) dostępnej jest pod adresem …………………… , w tym zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem ww. platformy.

     

    § 2

    DEFINICJE

     

    Ilekroć w Regulaminie są użyte poniższe pojęcia mają one następujące znaczenie:

    1. Dzień roboczy –  dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy w Polsce;
    2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, będąca Przedsiębiorcą, posiadająca Konto na Platformie, Klient jest jednocześnie Użytkownikiem;
    3. Konto – indywidualny panel Klienta dostępny po dokonaniu Rejestracji i zalogowaniu, oznaczony loginem i hasłem, umożliwiający dostęp do informacji cenowych i magazynowych o Produktach, umożliwiający składanie Zamówień, zawierający dane Klienta i informacje o złożonych za pośrednictwem Platformy Zamówieniach;
    4. Koszyk – element funkcjonalności Platformy, w ramach której widoczne są Produkty dodane przez Klienta do zakupu w ramach Zamówienia, umożliwiająca złożenie i zmianę Zamówienia, a także wyświetlenie aktualnej wartości Zamówienia;
    5. Newsletter - Usługa polegająca na przesyłaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji handlowych dotyczących produktów i usług Usługodawcy; Newsletter dostępny jest za zgodą Klienta wyrażoną na zasadach określonych w Regulaminie;
    6. Platforma – platforma internetowa prowadzona przez Usługodawcę służąca do zawierania umów świadczenia usług drogą elektroniczną i umów sprzedaży/dostawy na warunkach określonych Regulaminem dostępna pod adresem  ……………………………..;
    7. Polityka prywatności – dokument określający zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych w związku z korzystaniem z Platformy, w tym zasady wykorzystywania plików typu „cookies”, dostępna pod adresem: …………………………………;
    8. Produkt (Produkty) - dostępna na Platformie rzecz ruchoma mogąca być przedmiotem Zamówienia;
    9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
    10. Rejestracja – jednorazowe czynności dokonywane przez Użytkownika w ramach Platformy, polegające na wypełnieniu formularza rejestracyjnego w celu założenia Konta i aktywowaniu konta poprzez kliknięcie linka przesłanego na adres elektroniczny wskazany przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym; rejestracja umożliwia dostęp do Konta umożliwiającego m.in. składanie Zamówień za pośrednictwem Platformy;
    11. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia Usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy;
    12. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);
    13. Umowa – umowa o świadczenie Usług, w tym Umowa Sprzedaży;
    14. Umowa Sprzedaży - rozumie się przez to umowę sprzedaży lub umowę dostawy Produktu zawieraną pomiędzy Usługodawcą a Klientem za pośrednictwem Platformy na warunkach określonych w Regulaminie;
    15. Usługodawca – Makarony Polskie S.A., adres: ul. Podkarpacka 15A, 35-082 Rzeszów, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000212001, NIP: 8133278856, REGON: 691674708;
    16. Usługi - rozumie się przez to usługi świadczone przez Usługodawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy wskazane w § 3 ust. 2 Regulaminu;
    17. Użytkownik - osoba  fizyczna,   osoba  prawna  albo   jednostka  organizacyjna nieposiadająca osobowości  prawnej,  będąca Przedsiębiorcą, która  korzysta   z  Usługi  świadczonej   przez Usługodawcę drogą elektroniczną; Użytkownik może być jednocześnie Klientem;
    18. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży złożoną Usługodawcy przez Klienta, składane za pośrednictwem Platformy, zawierające informacje o rodzaju Produktu, ilości Produktu, cenie Produktu[EM1] .

     

    § 3 

    USŁUGI

    1. Dostęp do platformy internetowej (sklepu internetowego) dostępnej jest pod adresem ……………………, w tym możliwość złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży produktów mają wyłącznie przedsiębiorcy tj. osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.[EM2] 
    2. Usługodawca za pośrednictwem Platformy świadczy następujące Usługi:
    1. dostęp do treści umieszczonej na stronie Platformy, w tym wyświetlanie i wyszukiwanie zawartości umieszczonej na stronie Platformy, w szczególności informacji o Produktach,
    2. rejestracja (założenie) Konta Klienta w Platformie i dostęp do Konta Klienta;
    3. umożliwienie złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy sprzedaży;
    4. umożliwienie korzystania z Koszyka;
    5. możliwość zamówienia Usługi Newsletter;
    1. Dostęp do treści umieszczonej na stronie Platformy, w tym przeglądanie asortymentu Produktów, nie wymaga założenia Konta, przy czym niektóre informacje, w tym m.in. informacje cenowe czy magazynowe, dostępne są wyłącznie dla Użytkowników posiadających Konta. 
    2. Złożenie Zamówienia za pośrednictwem Platformy i zawarcie Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Platformy możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem Konta, po dokonaniu Rejestracji, w wyniku której Klient otrzymuje dostęp do Konta i po zaakceptowaniu stosowania faktur elektronicznych, w tym otrzymywania faktur za pośrednictwem Portalu i drogą elektroniczną na adres e-mail poprzez podanie adresu e-mail i akceptację Regulaminu. Użytkownicy nieposiadający Konta nie mają możliwości złożenia Zamówienia ani zawarcia Umowy Sprzedaży. Ponadto złożyć Zamówienie i zawrzeć Umowę Sprzedaży za pośrednictwem Portalu mogą tylko ci Klienci, którzy wyrazili akceptację na stosowanie faktur elektronicznych, w tym otrzymywania faktur za pośrednictwem Portalu i drogą elektroniczną na adres e-mail poprzez podanie adresu e-mail i akceptację Regulaminu. Wycofanie akceptacji na stosowanie faktur elektronicznych może nastąpić poprzez …………………………… W przypadku braku wyrażenia akceptacji na stosowanie faktur elektronicznych lub w przypadku jej wycofania nie będzie możliwości składania zamówień i zawarcia umów sprzedaży produktów za pośrednictwem Portalu.
    3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, za pośrednictwem, którego Usługodawca świadczy Usługi:
      1. komputer klasy PC lub inne urządzenie umożliwiające korzystanie z Platformy;
      2. dostęp do sieci Internet;
      3. posiadanie adresu poczty elektronicznej i dostęp do poczty elektronicznej - w celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży, a także korzystania z Usługi Newsletter;
      4. odpowiednie oprogramowanie w postaci przeglądarki internetowej.
    4. Użytkownik korzystając ze strony Platformy:
      1. zobowiązany jest korzystać z Platformy zgodnie z przepisami właściwego prawa i postanowieniami Regulaminu, 
      2. zobowiązany jest korzystać z Platformy w sposób nienaruszający praw osób trzecich i w sposób zgodny z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego, 
      3. nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym, a w szczególności dostarczane treści nie mogą:
    • naruszać przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub dobrych obyczajów lub zasad współżycia społecznego, 
    • naruszać praw własności intelektualnej, praw autorskich i innych praw, a także dóbr osobistych osób trzecich, 
    • naruszać tajemnicy prawnie chronionej, 
    • zawierać treści pornograficznych, wulgarnych lub obraźliwych, 
    • zawierać treści reklamowych lub stanowić niezamówioną informację handlową, 
    • zawierać treści niebezpiecznych dla prawidłowego funkcjonowania Serwisu lub innych systemów informatycznych, 
    • nawoływać do naruszania prawa.

     

    § 4 

    KONTO KLIENTA

     

    1. Użytkownik w celu założenia Konta Klienta dokonuje Rejestracji za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Platformy. Rejestracja wymaga podania danych oznaczonych w formularzu rejestracji jako niezbędne, ustalenia danych uwierzytelniających tj. loginu i hasła [EM3] oraz zaakceptowania postanowień Regulaminu i Polityki prywatności. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje Regulaminu i Polityki prywatności, powinien odstąpić od zakładania Konta, gdyż zaakceptowanie Regulaminu i Polityki prywatności jest warunkiem założenia Konta.
    2. Dokonując Rejestracji Użytkownik powinien podać adres poczty elektronicznej, na który będą przesyłane faktury za sprzedaż Produktów za pośrednictwem Portalu. Podając adres poczty elektronicznej i akceptując Regulamin, Użytkownik akceptuje stosowanie faktur elektronicznych, w tym otrzymywanie ich za pośrednictwem Portalu i drogą elektroniczną na wskazany adres poczty elektronicznej. Brak akceptacji na stosowanie faktur elektronicznych, w tym otrzymywanie ich za pośrednictwem Portalu i drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej lub jej wycofanie, uniemożliwia składanie Zamówień i zawarcie Umów Sprzedaży za pośrednictwem Platformy. Wycofanie akceptacji na stosowanie faktur elektronicznych może nastąpić poprzez ………………………….. . W przypadku braku wyrażenia akceptacji na stosowanie faktur elektronicznych lub w przypadku jej wycofania nie będzie możliwości składania zamówień i zawarcia umów sprzedaży produktów za pośrednictwem Portalu.
    3. Dokonanie Rejestracji w imieniu Użytkownika przez daną osobę jest traktowane jako działanie osoby umocowanej do reprezentowania Użytkownika i składania w jego imieniu oświadczeń woli, w tym akceptacji na stosowanie faktur elektronicznych. 
    4. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracji, w celu aktywacji Konta Usługodawca wysyła na wskazany przez Użytkownika podczas rejestracji adres poczty elektronicznej link aktywacyjny. Użytkownik powinien dokonać aktywacji Konta poprzez kliknięcie w otrzymany w wiadomości mailowej link aktywacyjny. 
    5. Dokonanie Rejestracji zakończonej aktywowaniem Konta w sposób wskazany w ust. 4 powyżej, skutkuje zawarciem umowy o udostępnienie Konta. Umowa o udostępnienie Konta zawarta jest na czas nieoznaczony i jest bezpłatna. 
    6. Założenie Konta Klienta jest dobrowolne, przy czym brak założenia Konta uniemożliwia korzystanie z niektórych funkcjonalności Platformy, w tym składania Zamówienia i zawierania Umowy Sprzedaży.
    7. Każdy Klient może założyć tylko jedno Konto.[EM4] 
    8. W celu dostępu do Konta konieczne jest zalogowanie tj. podanie danych uwierzytelniających w postaci loginu i hasła. 
    9. Hasło umożliwiające dostęp do Konta może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych, przy czym musi zawierać co najmniej …………. [EM5] . Hasło jest indywidualne dla każdego Klienta. Hasło ustala się w trakcie Rejestracji, przy czym można je zmienić w każdym czasie w Koncie Klienta poprzez podanie nowego hasła.
    10. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych podczas Rejestracji.
    11. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez …………………….. .

     

    § 5 

    ZAMÓWIENIA

     

    1. Informacje o Produktach prezentowane na Platformie nie stanowią oferty 
       w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży.
    2. Złożenie Zamówienia przez Klienta stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, złożoną Usługodawcy przez Klienta. 
    3. W celu złożenia Zamówienia, Klient powinien zalogować się na swoje Konto. 
    4. Klient ma możliwość złożenia Zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu korzystając ze strony Platformy. 
    5. W celu złożenia Zamówienia Klient powinien dodać do Koszyka Produkt, który zamierza kupić. Klient dodając Produkt do Koszyka, może zmieniać jego ilość. Zmiana ilości Produktów może być zmieniona przed złożeniem Zamówienia. Dodanie Produktu do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia ani rezerwacją Produktu. Produkty mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z Koszyka. Usunięcie Produktów z Koszyka może nastąpić tylko do momentu złożenia Zamówienia. 
    6. Po dodaniu Produktu do Koszyka, Klient w celu złożenia Zamówienia powinien:
      1. wypełnić formularz Zamówienia i uzupełnić niezbędne dane oznaczone w formularzu Zamówienia, w tym podać adres poczty elektronicznej do przesyłania faktur drogą elektroniczną,
      2. dokonać wyboru sposobu dostawy i sposobu płatności, 
      3. zaakceptować niniejszy Regulamin i Politykę prywatności. Jeżeli Klient nie akceptuje Regulaminu i Polityki prywatności, powinien odstąpić od składania Zamówienia, gdyż zaakceptowanie Regulaminu i Polityki prywatności jest warunkiem złożenia Zamówienia. 
      4. złożyć Zamówienie poprzez wybranie przycisku „……………….”. 

    Podczas składania Zamówienia poprzez Platformę należy postępować zgodnie z wskazówkami prezentowanymi na Platformie. 

    1. W trakcie składania Zamówienia - do momentu kliknięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia - Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych dotyczących Produktów, a także zrezygnować ze składania Zamówienia. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na Platformie.
    2. Naciśnięcie na przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”[KP6]  oznacza złożenie przez Klienta Zamówienia z obowiązkiem zapłaty. 
    3. Złożenie Zamówienia w imieniu Klienta przez daną osobę jest traktowane jako działanie osoby umocowanej do reprezentowania Klienta i składania w jego imieniu oświadczeń woli, w tym akceptacji na stosowanie faktur elektronicznych. 
    4. Ceny podane na stronie Platformy są cenami w walucie: złoty polski i są cenami netto. Ceny dostępne są po zalogowaniu się na Konto.
    5. Informacja o całkowitej wartości Zamówienia, w tym kosztami dostawy, jest wyświetlona przy składaniu Zamówienia przed bezpośrednim zatwierdzeniem i złożeniem przez Klienta Zamówienia. 
    6. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu Zamówienia lub powiązany z Kontem Klienta potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przyjęcia go do realizacji, a taki e-mail stanowi przyjęcie oferty Klienta. Z momentem potwierdzenia otrzymania Zamówienia i przyjęcia go do realizacji na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia uznaje się za zawarcie Umowy Sprzedaży. Brak wysłania potwierdzenia otrzymania Zamówienia i przyjęcia go do realizacji w terminie ………….. dni od jego złożenia, uznaje się za odmowę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
    7. Wraz z informacją potwierdzającą otrzymanie Zamówienia i przyjęcie go do realizacji, Usługodawca przesyła Klientowi w formacie PDF niniejszy Regulamin oraz Politykę prywatności.

     

    § 6

    ZAPŁATA CENY
     
    [EM7] 

    1. Płatności za Zamówienia mogą być realizowane w następujący sposób:
      1. w formie przedpłaty przelewem bankowym na rachunek Usługodawcy wskazany w …………………….. w terminie do ………. od złożenia Zamówienia i jego przyjęcia do realizacji; dokonanie przedpłaty jest warunkiem przystąpienia do realizacji Zamówienia i Usługodawca przystąpi do realizacji Zamówienia po otrzymaniu przedpłaty; w celu dokonania zapłaty Klient zostanie przekierowany na stronę obsługującą płatności lub może dokonać płatności przelewem bankowym na rachunek wskazany w[EM8]  informacjach kierowanych przez Usługodawcę za pośrednictwem Portalu lub poczty elektronicznej podanej w trakcie składania Zamówienia;
      2. przelewem bankowym z odroczonym terminem płatności wynoszącym …………. w ramach udzielonego Klientowi limitu kredytowego ustalonego indywidulanie pomiędzy Usługodawcą a Klientem (w przypadku jego przyznania). 
    2. Usługodawca może przyznać Klientowi limit kredytowy umożliwiający składanie Zamówień i zawieranie Umów Sprzedaży z odroczonym terminem płatności, jedynie do wyczerpania przyznanego limitu. W przypadku przekroczenia limitu kredytowego lub gdy w wyniku złożenia Zamówienia, przyznany limit kredytowy zostanie przekroczony, Klient nie będzie miał możliwości dokonania zapłaty z odroczonym terminem płatności. Informację o przyznanym limicie kredytowym i aktualnym stanie wysokości dostępnego limitu kredytowego można uzyskać poprzez ……………. .  

     

    § 7 

    REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

     

    1. Koszty dostawy przesyłki zawierającej Produkty objęte Zamówieniem przyjętym do realizacji ponosi Klient. Koszty dostawy Produktu uzależnione są od wybranego sposobu dostawy Produktu, wartości oraz wielkości Zamówienia. 
    2. Sposoby dostawy dostępne w ramach Platformy i koszty dostawy wskazane są w zakładce ………… na Platformie.
    3. Klient informowany jest o kosztach dostawy Produktów objętych danym Zamówieniem przy wyborze sposobu dostawy podczas procesu składania Zamówienia, w tym przed złożeniem Zamówienia. 
    4. Faktury za sprzedaż Produktów objętych Zamówieniem przyjętym do realizacji będą udostępniane Klientowi w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Klient ma w ramach swojego Konta możliwość pobrania i przeglądania faktur za sprzedaż Produktów objętych Zamówieniami przyjętymi do realizacji złożonymi za pośrednictwem Platformy. Niniejsze postanowienie dotyczy także faktur korekt i stosuje się je w tym zakresie odpowiednio. 
    5. Klient ma możliwość sprawdzenia statusu Zamówienia poprzez swoje Konto.
    6. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.
    7. Realizacja Zamówienia (tj. skompletowanie przesyłki oraz przekazanie jej do przesłania Klientowi lub wybranego przez Klienta miejsca) złożonego za pośrednictwem Platformy następuje w Dni robocze. Dostawy są realizowane wyłącznie w Dni robocze. 
    8. Czas oczekiwania na przesyłkę obejmuje czas realizacji Zamówienia (tj. okres konieczny do skompletowania przesyłki oraz jej przekazania do przesłania Klientowi lub wybranego przez Klienta miejsca) oraz czas dostawy, który uzależniony jest od sposobu dostawy wybranego przez Klienta podczas składania Zamówienia i zależy od przewoźnika.
    9. Szacunkowy termin dostawy Produktów wskazany jest przy każdym Produkcie, przy czym w przypadku przedpłaty czas dostawy liczony jest od dnia zapłaty przedpłaty. 
    10. O każdym przypadku braku możliwości zrealizowania Zamówienia w szacunkowym terminie wskazanym przy składaniu Zamówienia, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez e-mail, wskazując przyczyny braku możliwości zrealizowania Zamówienia w ww. terminie oraz przewidywany termin realizacji Zamówienia. 
    11. Przy odbiorze przesyłki zawierającej Produkt, Klient zobowiązany jest zbadać Produkt i w przypadku wystąpienia wad zawiadomić Usługodawcę niezwłocznie o wadzie nie później niż w ciągu ….. Dni roboczych od dostarczenia Produktu, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - niezwłocznie po jej stwierdzeniu, nie później niż w ciągu ….. Dni roboczych od jej stwierdzenia.

     

    § 8

    REKLAMACJE DOT. PRODUKTU 

     

    1. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady Produktu, jeżeli nie zbadał Produktu w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Usługodawcy o wadzie, nie później niż w ciągu ….. Dni roboczych od dostarczenia Produktu, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Usługodawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu, nie później niż w ciągu ….. Dni roboczych od jej stwierdzenia. W przypadku braku zawiadomienia o wadzie w powyżej wskazanym terminie Produkt uznaje się za niewadliwy. Powyższe nie obowiązuje w przypadku podstępnego zatajenia wady przez Usługodawcę.
    2. Reklamacje można składać:
      1. pisemnie na adres Usługodawcy: ……….., 
      2. drogą elektroniczną na adres: ……………… .
    3. Składając reklamację Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacji zamieszczonego na stronie Platformy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    4. Reklamacja powinna zawierać w szczególności: dane Klienta, adres e-mail w przypadku chęci otrzymania przez Klienta odpowiedzi na reklamację drogą elektroniczną, datę zakupu Produktu, dokładny opis wady i datę zgłoszenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób rozpatrzenia decyzji w sprawie reklamacji. 
    5. Jeżeli charakter zgłoszonej wady wymaga dokonania oględzin, Klient zobowiązany jest na koszt Usługodawcy dostarczyć wadliwy Produkt pod wskazany przez Usługodawcę adres. 
    6. Obowiązki Usługodawcy w zakresie reklamacji wynikają z przepisów prawa dotyczących rękojmi za wady rzeczy. 
    7. Usługodawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie ……. dni od dnia otrzymania reklamacji. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia powyższego terminu w razie konieczności dokonania oględzin, uzyskania ekspertyz lub informacji specjalnych. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w sposób wskazany przy składaniu reklamacji.
    8. Koszty przesyłki Produktu w związku z reklamacją ponosi Klient. W razie uznania reklamacji za zasadną Usługodawca zwraca Klientowi koszty przesyłki, nie większe jednak niż koszt normalnej przesyłki poleconej.

     

    § 9 

    NEWSLETTER

    1. Klient może zamówić Usługę polegającą na przesyłaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji handlowych dotyczących produktów i usług Usługodawcy w każdym czasie poprzez podanie adresu e-mail w miejscu oznaczonym „Newsletter” na stronie Platformy lub w trakcie procedury składania Zamówienia lub wypełniając formularz rejestracyjny[EM9] , wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych o produktach i usługach Usługodawcy (newslettera) środkami komunikacji elektronicznej na podany adres e-mail [EM10] oraz kliknięcie przycisku „Zapisz się”. 
    2. Zgoda Klienta na otrzymywanie Newslettera jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana, przy czym jej wyrażenie jest niezbędne do świadczenia usługi wysyłki Newslettera.
    3. W celu otrzymywania Newslettera należy podać aktualny adres poczty elektronicznej. 
    4. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza Newslettera, w celu aktywacji Usługi Newslettera Usługodawca wysyła na wskazany przez Użytkownika w tym formularzu adres poczty elektronicznej link aktywacyjny. Użytkownik powinien dokonać aktywacji usługi Newslettera poprzez kliknięcie w otrzymany w wiadomości mailowej link aktywacyjny. 
    5. Dokonanie zamówienia Usługi Newslettera zakończonej aktywowaniem Newslettera w sposób wskazany w ust. 4 powyżej, skutkuje zawarciem umowy o świadczenie Usługi Newslettera. Umowa o świadczenie Usługi Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony i jest bezpłatna. Klient może w każdym rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Newsletter tj. zrezygnować z otrzymywania Newslettera, w tym cofnąć zgodę na otrzymywanie Newslettera. W tym celu Klient powinien wysłać wiadomość na adres poczty elektronicznej: ………………… lub skontaktować się z Usługodawcą poprzez …………., a w przypadku Klienta posiadającego Konto może on zrezygnować z Usługi Newslettera poprzez odznaczenie stosownych pól w ustawieniach Konta. [EM11] 
    6. Dokonanie zamówienia Usługi Newslettera w imieniu Użytkownika przez daną osobę jest traktowane jako działanie osoby umocowanej do reprezentowania Użytkownika i składania w jego imieniu oświadczeń woli, w tym akceptacji na stosowanie faktur elektronicznych. 
    7. W przypadku zamówienia Usługi Newslettera, Newsletter będzie przekazywany Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta.
    8. Klient może bez ponoszenia żadnych konsekwencji, na każdym etapie wypełniania formularza służącego zamówieniu Usługi Newslettera do czasu jego przesłania do Usługodawcy, zrezygnować z jego wypełniania lub modyfikować wprowadzone do niego dane.

     

    § 10

    REKLAMACJE DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

     

    1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Platformy usługami, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet.
    2. Klient może powiadomić Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Platformy. Reklamacje związane z funkcjonowaniem Platformy należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: ___________.
    3. Celem rzetelnego rozpatrzenia reklamacji związanych z funkcjonowaniem Platformy należy wskazać rodzaj oraz datę wystąpienia nieprawidłowości.
    4. Usługodawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie ….. dni od dnia jej otrzymania. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia powyższego terminu w razie konieczności dokonania oględzin, uzyskania ekspertyz lub informacji specjalnych. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w sposób wskazany przy składaniu reklamacji.

     

    § 11

    OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

     

    1. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów określone zostały w „Polityce prywatności”, dostępnej pod adresem: …………………………………….[EM12]  .
    2. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w „Polityce Cookies”, dostępnej pod adresem …………................,[EM13]  stanowiącej integralną część Polityki Prywatności.

     

    § 12

    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

     

    1. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem Platformy. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.
    2. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje w mocy.
    3. Usługodawca może dokonać zmiany postanowień Regulaminu po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Platformy. Zmiany Regulaminu lub nowa treść Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty umieszczenia nowej treści Regulaminu na stronie Platformy.
    4. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
    5. Wszelkie elementy graficzne Platformy, zastosowane w niej rozwiązania techniczne, wszelkie elementy kontentu, w tym pliki, teksty, zdjęcia, jak i sposób w jaki są one przedstawione, jak również oprogramowanie, bazy danych i inne materiały umieszczone w ramach Platformy stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i nie mogą być wykorzystywane przez Klienta w jakikolwiek sposób i w jakiejkolwiek formie  bez uprzedniej zgody Usługodawcy. 
    6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem wynikające z lub związane z korzystaniem z Platformy,  w tym umową sprzedaży Produktu lub umową o świadczenie Usług, rozstrzygać będą sądy w Polsce. Właściwym do rozstrzygania takich sporów będzie sąd powszechny właściwy miejscowo ze względu na siedzibę Usługodawcy.
    7. Niniejszy Regulamin podlega prawu polskiemu oraz zostaje poddany jurysdykcji sądów polskich.
    8. Regulamin wchodzi w życie z dniem ………….. . 
    Pon-pt 8:00-16:00
    +48 17 875 30 10
    biuro@makarony.pl
    O firmie

      Makarony Polskie SA to jeden z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się producentów makaronu w Polsce z bogatymi tradycjami i długoletnim doświadczeniem. Siedziba Spółki znajduje się w Rzeszowie. Firma posiada zakłady produkcyjne w Rzeszowie, Częstochowie i Korpelach.
      Makarony Polskie SA to jeden z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się producentów makaronu w Polsce z bogatymi tradycjami i długoletnim doświadczeniem. Siedziba Spółki znajduje się w Rzeszowie. Firma posiada zakłady produkcyjne w Rzeszowie, Częstochowie i Korpelach.
    Makarony Polskie

    • O nas
    • Kontakt
    • O nas
    • Kontakt
    Informacje

    • Regulamin sklepu
    • Polityka prywatności
    • Regulamin sklepu
    • Polityka prywatności
    Zakupy

    • FAQ
    • Reklamacje
    • FAQ
    • Reklamacje
    Kontakt

      Makarony Polskie S.A.
      ul. Podkarpacka 15 A
      35-082 Rzeszów

      tel: +48 17 875 30 101
      email: biuro@makarony.pl
      Makarony Polskie S.A.
      ul. Podkarpacka 15 A
      35-082 Rzeszów

      tel: +48 17 875 30 101
      email: biuro@makarony.pl
    (C) 2023 One Omnichannel Commerce Platform

    2025 Makarony Polskie
    Powered by
    Start
    Menu
    Koszyk
    Schowek
    Zaloguj się