Sekcja FAQ na naszej stronie internetowej zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów oraz informacje dotyczące obsługi klienta i procedur korzystania z naszej platformy.
Szacunkowy termin skompletowania i wysłania Produktów wynosi:
a) w przypadku złożenia Zamówienia i jego opłacenia (chyba że Klient jest uprawniony do zapłaty w ramach odroczonego terminu płatności) do godz. 10.00 Dnia roboczego – do 48 h od złożenia Zamówienia i jego opłacenia,
b) w przypadku złożenia Zamówienia i jego opłacenia (chyba że Klient jest uprawniony do zapłaty w ramach odroczonego terminu płatności) po godz. 10.00 Dnia roboczego – do 72 h od złożenia Zamówienia i jego opłacenia.
Zamówienie złożone poza Dniami roboczymi uznaje się za złożone o godz. 10.00 Dnia roboczego następującego po dniu złożenia Zamówienia.
Jeśli nie otrzymasz produktu w tym czasie, skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.
Dowód zakupu dostępny będzie do pobrania na platformie B2B w zakładce „Faktury”, po zalogowaniu się do Konta Klienta. Faktura wystawiana jest po otrzymaniu podpisanego dokumentu WZ na adres sprzedaz@makarony.pl, potwierdzającego kompletność zamówienia.
W trosce o środowisko nie dołączamy faktury za zakupy w wersji papierowej.
W przypadku gdy kurier nie zastał Cię w miejscu dostawy, podejmie jeszcze co najmniej jedną próbę dostarczenia przesyłki. Musisz jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu z Tobą.
Dołożymy starań, by przesyłka trafiła do Ciebie jak najszybciej. W razie pytań zawsze możesz skontaktować się z Działem realizacji zamówień dzwoniąc pod numer telefonu (+48 17) 875 30 10 wew. 5 lub mailowo sprzedaz@makarony.pl
Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, już w momencie doręczenia, odmów jej przyjęcia oraz niezwłocznie się z nami skontaktuj. Ustalimy warunki ponownej wysyłki oraz dostarczenia pełnowartościowego produktu.
Choć zdarza się to rzadko, w przypadku dużej ilości zamówień magazyn może popełnić błąd i wysłać produkt niezgodny z zamówieniem. W takim przypadku skontaktuj się z nami: sprzedaz@makarony.pl, tel. (+48 17) 875 30 10 wew. 5. Odbierzemy niewłaściwy produkt oraz ustalimy warunki wysyłki odpowiedniego towaru.